2007-05-05

Om Ondskan i vårtid

Tidningen Ondskan är ut med ett nytt nummer i dagarna. Förra numret tyckte jag var riktigt bra, det nya har jag ännu inte hunnit läsa, men eftersom jag själv bidrar med fyra recensioner är förstås förutsättningarna goda...

Fyra recensioner a prick och precis 100 ord (hur det nu kan stämma när det av någon anledning smygit sig in ett extra "är" i 17 Pictures-recensionen, som jag förstås inte kan låta bli att reta mig på) resulterade i en text om Air France, en om The Field, en om Audioei # 2 och då en om 17 Pictures.

Så har du inte redan så gjort - köp, beställ eller sno ett ex av Ondskan nummer 4. Jag ska då i alla fall, när jag skrivit klart det här, lägga mig i soffan och läsa om Differnet, Air France, Jens Lekman och Friday Bridge...

2 kommentarer:

ulrika sa...

jag har första numret, bra tidning, snygg! ska ta och köpa nya numret imorgon!

Tatti sa...

Prenumererade på de tre första. Har dock inte förlängt och när jag nu skulle köpa nya numret i gbg så var det något fel så de hade inte fått in den. Surt.