2007-01-10

Air France - On Trade Winds

Ah… De där Air France var ju sånt där som jag nog innerst inne visste att jag skulle tycka väldigt mycket om, men som jag ändå hittills gjort mitt allra bästa för att hålla mig borta ifrån… (Ibland måste man kanske skydda sig mot sådant man vet att man lätt blir förförd av?) Känns nästan för förutsägbart, avprickat hos dom rätta influenserna, utmätt med de rätta ingredienserna lite väl noggrant kanske? Finns det kvar något som skaver, som ger upphov till huvudbry? (Som inte gör att det snabbt kommer vissna, sluta sprattla, sjunka som en sten...)

En första, andra lyssning och - nämen visst! - jag sitter förstås här hemma i soffan och gör vågen! (Som rullar in mot stranden i Karibien under ett Beach Party.)

Om nu livslängden för detta inte är mycket längre än en charterresa, spelar väl just nu inte så stor roll… Den saken får det återkommas till då. En risk som jag inte vet hur det ligger till med, men som jag ändå tycker borde kunna dyka upp, är hur det aktuella flygbolaget ställer sig till gruppnamnet. Bara de inte byter namn till La France (Air är ju upptaget!) är jag nöjd.

Inga kommentarer: