2005-04-22

Morgon: lite sol. Helgens nöjen? Bibliotek. Bibliotekspersonal. Böcker. Serier: Tintin. Tintin i Amerika och Tintin i Kongo. Tintin och det sönderslagna örat. Tintintintintintintintintinintintintintin. Andra barndomsminnen: Asterix och Obelix och t o m Kalle Anka. STOCKHOLM. Människor. Främlingar. Vänner. Diskussioner. Derrida, Bibliotek, Universitet. Elektroei. Och gamla OEI. Fortsättning följer. Radical Philosophy. Deleuze, Tiden och Moderniteten. Science Fiction. Bokhandeln. Ett klientel. En vandring. Andra liknande platser. Ännu mera minnen i form av gamla och nya bilder och texter. Och musik. Differnet. Differnet på Fylkingen? Sophie Rimheden på Landet? Fortsätter att lyssna: HAL! HAL? Wuthering Heights. Och King Creosote. Första låten på nya skivan. Till och med gammal soul som jag tappat bort. Till och med Otis Redding och Smokey Robinson. Lucksmiths. Och Saint Etienne. Foxbase Alpha!!! Spring... Och god mat. TV. Vandring ner till viken. Och film. The Assassination of Richard Nixon. Sean. Penn. Sedan ihopplockning och avslutning. Natt.

3 kommentarer:

stefan sa...

Vilken sympatisk blogg (upptäckte den idag)! Och det säger jag inte bara för att du nämner Differnet och Momus en del. Jag sällar mig härmed till en av dina 15 läsare. ;-)

stefan sa...

"Jag sällar mig härmed till en av dina 15 läsare"

Vilken konstig mening... Det är inte så att jag vill orsaka en av dina 14 andra läsare något obehag.

Elias sa...

Tackar och bugar